RIYE was founded in 1991,we manufacture and service the products of Transformer,Regulator,UPS(Uninterruptible Power System),etc.Riye Electric persists the goal of ''safety'',''maneuverability'',''endurance''. Our products conform to international quality standards and international industrial standards,and we believe that our design must focus on 3H:High quality&High endurance&High safety.That's why not only high technology equipment agent but also distributors,engineers,and those who are planning to set up the factory overseas always put our product at the first place to make sure the power system's quality. Power system is one of our main products,for the sake of giving you the best quality and best service,our professional teams endeavor day and night.Lighting you up always!

Our main power solution products:
  • AVR system
  • UPS system
  • Transformer
  • Frequency Converter
  • DC power supply
  • Other power equipment
We have passed the ISO9002 certificate , and we believe the certificate speak for themselves.

最新消息

  • Facebook
  • LINE
  • X
  • LinkedIn

【R&S 羅德史瓦茲】最新消息

R&S FSW信號和頻譜分析儀增加了5G New Radio上行鏈路分析

2018/9/7

R&S SMW200A 和 R&S FSW

檢視詳圖

羅德史瓦茲公司正在推出一種新的解決方案,用於分析符合最新3GPP規範的5G NR上行鏈路信號。用於R&S FSW信號和頻譜分析儀的R&S FSW-K145 5G-NR UL測量應用程序用於開發5G用戶設備和功率放大器等組件。它補充了現有的R&S FSW-K144 5G NR下行鏈路測量應用,用於測試5G基站。適用於R&S SMW200A的R&S SMW-K144 5G NR選件矢量信號發生器可以產生上行鏈路和下行鏈路接收機測試所需的信號 所有三個5G NR信號生成和分析選項現在都支持15.2.0,這是3GPP標準的最新版本。

使用新的R&S FSW-K145 5G-NR UL測量應用,R&S FSW信號和頻譜分析儀捕獲並分析來自用戶設備的5G NR上行鏈路信號。該應用程序支持多個分量載波和多幀信號。當與現有的5G NR信號生成和分析選項一起使用時,它允許開發人員測試是否符合最新的3GPP標準,使他們能夠以無法實現的方式驗證包括5G調製解調器,移動電話,物聯網設備和基站在內的用戶設備市場上的通用解決方案。通過這些信號生成和分析選項,現在支持TS 5.2 NR規範TS 38.211 / TS 38.212 / TS 38.213 / TS 38.214的測試,這些標準的最新版本,包括2018年6月的15.2.0版本。

上行鏈路表徵得益於R&S SMW200A矢量信號發生器和R&S FSW信號和頻譜分析儀的出色測試和測量功能。R&S SMW200A是首次種提供2 GHz的完全校準的寬帶信號高達40GHz的在一個盒子。其直觀的操作概念和智能幫助功能有助於直接從儀器配置複雜的信號場景,如5G NR。

配備了新的R&S FSW-K145 5G NR UL信號分析選項(和/或R&S FSW-K144 5G NR DL信號分析選項)時,R&S FSW支持子6 GHz的,並用不同的副載波間隔和載波帶寬毫米波信號。R&S FSW-B2001將其內部分析帶寬擴展至2 GHz,允許研髮用戶詳細研究寬帶信號,無需外部數字轉換器。

上一頁